Garanciával kapcsolatos információk

Abban az esetben, ha az Ön készülékével problémák adódnak, forduljon hozzánk bizalommal!

1. Garanciális leadási feltételek:

Amennyiben terméked garanciális, azaz a vásárlástól számított 1 éven belül hibásodik meg, és nincs egyéb garanciát kizáró ok, mint fizikai sérülés, beázás, idegenkezűség, akkor készülékét térítésmentesen leadhatja vásárlás helyén szervizelésre.

Minden esetben vigye magával az alábbiakat:

– garancia levél (a garancialevélnek tartalmaznia kell a termék típusát, vásárlás olvasható dátumát és értékesítési hely pecsététjét),

– vásárlást igazoló dokumentum, a jótállás meghatározásához, (Számla)

– készülék összes tartozéka (SD kártya ha tartozékként szerepel, töltő, USB- OTG- kábel stb.).

Ha garanciális szerviz van a visszaküldés díja nem terheli a vevőt. garanciális szerviz esetén díjmentesen visszaküldjük. igény esetén a szerviz ideje alatt cserekészüléket tudunk biztosítani.

Ön, mint Ügyfél, a következőket kell elvégezze a KeK termékek hibásként való jelentése előtt:

– Készítsen biztonsági másolatot az adatokról, és távolítson el bármilyen bizalmas, tulajdonjogi vagy személyi adatokat a merevlemezekről, optikai vagy flash memóriatárolókról, ha szükséges. Sem a Kék PTI Kft. , sem az engedélyezett szervizközpontjai nem felelősek semmilyen program, adat vagy cserélhető tároló hordozó károsodásáért vagy elvesztéséért.

2. Nem garanciális leadási feltételek:

Garanciális időn túli, vagy garanciát kizáró okok esetén (garanciaidő lejárta – 12 hónap, fizikai sérülés, beázás, idegenkezűség), a terméket egyénileg kell eljuttatni a szervizbe. A szerviz minden esetben árajánlatot küld e-mail-ben, ennek elfogadása esetén a terméket javítjuk, és visszaküldjük a feladási címre. 2000 Ft + ÁFA bevizsgálási díj, és körülbelül 1000 Ft + ÁFA szállítási költség. A szállítási költség függ a termék méretétől, súlyától, valamint értékétől. (ami itt van zárójelben ezt csak neked mondom, hogy értsd, biztosítva vannak a termékeink, és a megadott termékérték alapján a biztosítás díja változhat)

Minden esetben be kell küldenie a termékkel együtt az alábbi dokumentumokat is:

– garancia levél (a garancialevélnek tartalmaznia kell a termék típusát, vásárlás olvasható dátumát és értékesítési hely pecsététjét),

– vásárlást igazoló dokumentum, a jótállás meghatározásához, (Számla)

– készülék összes tartozéka (SD kártya, ha tartozékként szerepel, töltő, USB- OTG- kábel stb.).

HITELEINK

Választható, rugalmas futamidő:

Vásárlóink 6-36 hónapos futamidőre vásárolhatják meg készülékeinket, így minimális havi törlesztő részlettel vásárolhatják meg a kívánt okostelefont.

Vásároljon KéK Telekom csúcskategóriás készülékeit már 0 forint kezdőrészlet mellett, rugalmas futamidővel, kamatmentesen!

Kamatmentes részlet:

A konstrukció kamatmentes, csupán kezelési költség és THM merül fel plusz költség gyanánt.

Készülékek már 0 Ft-tól:

Készülékeink bármelyikét 0 Ft kezdőrészlettel megvásárolhatja, így az ár már nem akadály többé!

Ebben hiszünk!

A KéK Telekommunikáció vezetősége folyamatosan egy maximálisan ügyfélcentrikus rendszer létrehozásán dolgozik. A vásárlók igényeit figyelembe véve fejlesztünk, bővítjük a szolgáltatások listáját és a termékpalettát. Ezen üzletpolitikán elindulva stratégiai megállapodást kötöttünk a Magyar Cetelem Bank Zrt.-vel, akikkel együttműködve vásárlóinknak egy egyedi, és nagyon kedvező konstrukciót tudunk biztosítani.

DÍJCSOMAGOK

Élvezze a piacon elérhető legnagyobb kedvezményt!

Díjcsomagjaink a jelenlegi piac legkedvezőbb tarifái. Eddig több, mint 40.000 előfizető csatlakozott már flottánkhoz, ezzel az ország legnagyobb mobilflottáját mondhatjuk magunkénak. Elégedett ügyfeleink száma évről évre folyamatosan növekszik, mi pedig évről évre újabb és újabb kedvezményeket tudunk biztosítani nekik.

Kérjen további információt most!

A kedvező percdíjakról, havidíjakról, és a flottába való belépésről tájékozódjon a KéK Cégcsoport területi vezetőinél. Elérhetőségüket a www.kekcegcsoport.hu/kapcsolat/elerhetosegeink oldalon találhatja.